Momenteel zijn we bezig met het maken van de nieuwe Scouting Zuid-Holland website, binnenkort volgt er meer tekst en inhoud!

Wat kan je in de toekomst vinden op deze website?

Op deze website vind je binnenkort een algemeen overzicht van alle trainingen in de hele provincie Zuid-Holland. Ook kun je hier e-learningmodules volgen, zodat je als speltakleiding, in samenwerking met je praktijkbegeleider en je Scouting Regio, een gekwalificeerd niveau kan bereiken.

Waar moet ik nu zijn, voor vragen over de samenwerkingsverband Zuid-Holland?

Scouting Regio Lek- en IJsselstreek is momenteel bezig met het maken van de nieuwe Scouting Zuid-Holland website, als je vragen hebt over deze ontwikkelingen kun je deze stellen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Op veel vragen op het gebied van trainingen weet je eigen Scouting Regio misschien ook wel de antwoorden, het is daarom verstandig om eerst je eigen Scouting Regio te mailen.